Vragen en antwoorden over de coronamaatregelen in ons hotel

Vragen en antwoorden over de coronamaatregelen in ons hotel

Beste gast,

Ook wij nemen onze verantwoordelijkheid in de situatie rond corona. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. De meest gestelde vragen vindt u hieronder. Wij houden de informatie zo actueel als mogelijk en is geldig tot en met 28 april aanstaande. Staat uw vraag er niet bij? Belt u dan met onze receptie op 050 524 8000.

Deze informatie is bijgewerkt op 1 april 2020.

Vraag

Is het hotel geopend?

Antwoord

Het hotel is geopend met aangepaste horecafaciliteiten. Het restaurant is gesloten,
maar – op uw verzoek – serveren wij ontbijt en diner (roomservice), met een beperkte menukaart. De receptie informeert u hierover bij aankomst.

Vraag

Is het restaurant open?

Antwoord

Nee, het restaurant is tot 28 april gesloten.

Vraag

Ik heb een kamer geboekt maar ik wil niet komen. Wat moet ik doen?

Antwoord

Als u rechtstreeks bij ons een hotelkamer heeft gereserveerd dan kunt u contact opnemen met de receptie om de mogelijkheden te bespreken. Indien u een reservering heeft gemaakt via een extern boekingskanaal dan dient u met dit boekingskanaal contact op te nemen.
We hanteren de Uniforme Voorwaarden Horeca betreffende de annuleringsvoorwaarden, ze zijn te vinden op www.khn.nl/uvh.

Vraag

Ik heb een kamer geboekt, kan ik gewoon komen?

Antwoord

Ja hoor, u bent van harte welkom echter zijn onze horecafaciliteiten aangepast. Het restaurant is gesloten, maar – op uw verzoek – serveren wij ontbijt en diner (roomservice), met een beperkte menukaart. De receptie informeert u hierover bij aankomst.

Vraag

Rijdt de shuttlebus nog gewoon?

Antwoord

De shuttlebus wordt niet ingezet tot 28 april aanstaande.

Vraag

Is het zwembad geopend?

Antwoord

Het zwembad is gesloten voor externe gasten.

Vraag

Is de hotellobby geopend?

Antwoord

De hotellobby is geopend. Wij vragen onze gasten met klem de regels van het RIVM over afstand houden (1,5 meter) en hygiëne te respecteren.

Vraag

Neemt het hotel extra hygiënemaatregelen?

Antwoord

Ja, naast de reguliere schoonmaakwerkzaamheden reinigen we extra de liftknopjes, afstandsbedieningen, deurklinken en lichtschakelaars zowel op de kamers als in de algemene ruimtes.

Vraag

Ik ben leverancier van het hotel. Wat moet ik doen?

Antwoord

Wij benaderen onze leveranciers zelf, u hoeft geen contact met ons op te nemen.