Update december 2020
Beste gast,
Uiteraard wij nemen onze verantwoordelijkheid in de situatie rond corona. De veiligheid van onze gasten en medewerkers staat daarbij voorop. Uitgangspunt bij de maatregelen die we hebben genomen zijn de regels van het RIVM. Wij hopen dat we hiermee, net als iedereen, ons steentje bijdragen aan het beheersen van het virus.
Hieronder vindt u meer specifieke informatie over ons hotel. Bellen of mailen met onze receptie kan ook. Onze receptionisten staan u 24 uur per dag te woord via 050 524 8000. Mailen kan ook via info@hotelgroningenplaza.nl.
Restaurant
Restaurant Meerwold is gesloten. Om onze hotelgasten van eten en drinken te voorzien, kunt u uw maaltijd afhalen in het restaurant. We bieden een uitgebreid ontbijt aan en diner (inclusief drankjes). Lunch wordt tijdelijk niet aangeboden. Een medewerker stelt uw maaltijd samen naar aanleiding van uw wensen. Op het door u aangegeven tijdstip kunt u zelf uw maaltijd afhalen in het restaurant en nuttigen in uw hotelkamer. Het is niet toegestaan om te eten en drinken in het hotel (lobby, foyer, restaurant of bar). Helaas is onze roomservice tijdelijk niet beschikbaar. Onze medewerkers staan graag voor u klaar met advies en aanwijzingen.
Het is verplicht dat we onze gasten vragen zich te registreren ten behoeve van bron- en contactonderzoek door de GGD bij een besmetting. Deze gegevens kunt u bij check-in via het formulier opgeven.
Zwembad
Het zwembad is alleen toegankelijk voor hotelgasten en dient vooraf te worden gereserveerd bij de receptie.
Hartelijke groet,
Best Western Plus Hotel Groningen Plaza
Herman van der Poel,
General Manager