Vragen en antwoorden over de coronamaatregelen

Deze informatie is bijgewerkt op 19 mei 2021.

Beste gast,

Ook wij nemen onze verantwoordelijkheid in de situatie rond corona. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. De meest gestelde vragen vindt u hieronder. Wij houden de informatie zo actueel als mogelijk. Staat uw vraag er niet bij? Belt u dan met onze receptie op 050 524 8000.

Vraag

Is het hotel geopend?

Antwoord

Het hotel is geopend met aangepaste horecafaciliteiten.

Vraag

Is het restaurant open?

Antwoord

Het restaurant is gesloten. Hotelgasten kunnen ontbijt, lunch en diner nuttigen op de hotelkamer of op het terras. We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM.

Vraag

Is het terras geopend?

Antwoord

Het terras is dagelijks geopend van 10.00 uur tot 20.00 uur. U kunt als hotelgast voor 10.00 uur ontbijten op het terras. Reserveren voor het terras kan ter plaatse, vooraf reserveren is niet mogelijk.

Vraag

Ik heb een kamer geboekt maar ik wil niet komen. Wat moet ik doen?

Antwoord

Als u rechtstreeks bij ons een hotelkamer heeft gereserveerd dan kunt u contact opnemen met de receptie om de mogelijkheden te bespreken. Indien u een reservering heeft gemaakt via een extern boekingskanaal dan dient u met dit boekingskanaal contact op te nemen.
We hanteren de Uniforme Voorwaarden Horeca betreffende de annuleringsvoorwaarden, ze zijn te vinden op www.khn.nl/uvh.

Vraag

Ik heb een kamer geboekt, kan ik gewoon komen?

Antwoord

Ja hoor, u bent van harte welkom echter zijn onze horecafaciliteiten aangepast.

Vraag

Rijdt de shuttlebus nog gewoon?

Antwoord

De shuttlebus wordt momenteel niet ingezet.

Vraag

Is het zwembad geopend?

Antwoord

Het zwembad is gesloten voor externe gasten. Hotelgasten kunnen op basis van beschikbaarheid reserveren bij de receptie. Per uur mogen maximaal 2 kamers of huishoudens van het zwembad gebruik maken.

Vraag

Is de hotellobby geopend?

Antwoord

De hotellobby is geopend. Wij vragen onze gasten met klem de regels van het RIVM over afstand houden (1,5 meter) en hygiëne te respecteren.

Vraag

Neemt het hotel extra hygiënemaatregelen?

Antwoord

Ja, naast de reguliere schoonmaakwerkzaamheden reinigen we extra de liftknopjes, afstandsbedieningen, deurklinken en lichtschakelaars zowel op de kamers als in de algemene ruimtes. In het restaurant staan looplijnen, werken de medewerkers met handschoenen en staan er desinfectiezuilen en zit er tussen de tafels 1,5 meter.

Vraag

Ik ben leverancier van het hotel. Wat moet ik doen?

Antwoord

Wij benaderen onze leveranciers zelf, u hoeft geen contact met ons op te nemen. Als leverancier dient u zich te houden en de looplijnen, ingangen en afleverpunten

  • Best Western Plus
    Hotel Groningen Plaza

    Laan Corpus den Hoorn 300
    9728 JT Groningen
    Postbus 11073
    9700 CB Groningen

    Individuele kamerreserveringen:
    T +31 (0)50 524 80 00
    info@hotelgroningenplaza.nl

    Groeps- en zaalreserveringen:
    Afdeling bereikbaar van ma. t/m vr. van 09.00 – 17.00 uur.
    T +31 (0) 50 524 80 16
    reservations@hotelgroningenplaza.nl