Deze informatie is bijgewerkt op 19 mei 2021.
Beste gast,
Ook wij nemen onze verantwoordelijkheid in de situatie rond corona. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. De meest gestelde vragen vindt u hieronder. Wij houden de informatie zo actueel als mogelijk. Staat uw vraag er niet bij? Belt u dan met onze receptie op 050 524 8000.
Vraag
Is het hotel geopend?
Antwoord
Het hotel is geopend met aangepaste horecafaciliteiten.
Vraag
Is het restaurant open?
Antwoord
Het restaurant is gesloten. Hotelgasten kunnen ontbijt, lunch en diner nuttigen op de hotelkamer of op het terras. We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM.
Vraag
Is het terras geopend?
Antwoord
Het terras is dagelijks geopend van 10.00 uur tot 20.00 uur. U kunt als hotelgast voor 10.00 uur ontbijten op het terras. Reserveren voor het terras kan ter plaatse, vooraf reserveren is niet mogelijk.
Vraag
Ik heb een kamer geboekt maar ik wil niet komen. Wat moet ik doen?
Antwoord
Als u rechtstreeks bij ons een hotelkamer heeft gereserveerd dan kunt u contact opnemen met de receptie om de mogelijkheden te bespreken. Indien u een reservering heeft gemaakt via een extern boekingskanaal dan dient u met dit boekingskanaal contact op te nemen.
We hanteren de Uniforme Voorwaarden Horeca betreffende de annuleringsvoorwaarden, ze zijn te vinden op www.khn.nl/uvh.
Vraag
Ik heb een kamer geboekt, kan ik gewoon komen?
Antwoord
Ja hoor, u bent van harte welkom echter zijn onze horecafaciliteiten aangepast.
Vraag
Rijdt de shuttlebus nog gewoon?
Antwoord
De shuttlebus wordt momenteel niet ingezet.
Vraag
Is het zwembad geopend?
Antwoord
Het zwembad is gesloten voor externe gasten. Hotelgasten kunnen op basis van beschikbaarheid reserveren bij de receptie. Per uur mogen maximaal 2 kamers of huishoudens van het zwembad gebruik maken.
Vraag
Is de hotellobby geopend?
Antwoord
De hotellobby is geopend. Wij vragen onze gasten met klem de regels van het RIVM over afstand houden (1,5 meter) en hygiëne te respecteren.
Vraag
Neemt het hotel extra hygiënemaatregelen?
Antwoord
Ja, naast de reguliere schoonmaakwerkzaamheden reinigen we extra de liftknopjes, afstandsbedieningen, deurklinken en lichtschakelaars zowel op de kamers als in de algemene ruimtes. In het restaurant staan looplijnen, werken de medewerkers met handschoenen en staan er desinfectiezuilen en zit er tussen de tafels 1,5 meter.
Vraag
Ik ben leverancier van het hotel. Wat moet ik doen?
Antwoord
Wij benaderen onze leveranciers zelf, u hoeft geen contact met ons op te nemen. Als leverancier dient u zich te houden en de looplijnen, ingangen en afleverpunten